Möte

Min snälla vän Mathilda kom och hämtade upp mej när jag hade varit hos mormor, och så åkte vi hem till henne. Hemma hos henne fanns en läskig gubbe, som skulle hjälpa dom med deras kök som dom ska göra om. Så vi satt där ett tag och väntade på att få göra kaffe, haha!
Mathilda försökte lägga sig i när hennes föräldrar skulle välja luckor och sånt, men dom lyssnade inte på henne alls. Så vi underhöll oss med annat. Sen blev det i alla fall lite kaffe och mat innan vi skulle iväg på mötet.

Tyckte mötet gick förvånansvärt bra, fast vi drog över ca 40 minuter. Men det känns som om allt kommer funka i år, så det är positivt. Mycket planeringar och sånt, men det är ju inte hela världen.
Efter mötet fick jag skjuts av Liza hem, och hann se nästan hela Idol. Dom filmade ju från Konsumplan i blacka. Dock sjöng ingen där. Hade ju velat se Lina, som tydligen var där.

Nu sitter jag här och funderar på om jag orkar göra te eller inte, haha. Imorn blir det skola igen i alla fall. Måste hämta lite saker, som jag behöver ha klart inför helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0