Lite outfits

Har ju varit lite efter med mina Dagens Outfit, så jag tänkte att jag skulle lägga upp ett par som jag haft de närmsta dagarna i alla fall. Får väl ursäkta om kvalitén på bilderna inte är den bästa. Mitt batteri i min Canon är slut, och jag har inte orkat ladda dom än. Så det har blivit lite mobilbilder istället.


Till vardags
Skinnjacka - Vero Moda
Vit tunika - Gina Tricot
Ljusblå Jeans - JC
Grå tygskor - Skopunkten


Min Outfit på Otten i fredags!
Rosa linne - Hittat i Mamis garderob
Jeanskjol - Gina Tricot


Igår
Svart linne - H&M
Skjorta - Fått av David tror jag?
Ljusblå jeans - JC

Vad kan vi dra för slutsats av detta?
Att jag älskar mina jeans från JC kanske, haha?
Eller så är det en slump.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0