Lektion

Jag sitter på textlektionen och har sjukt tråkigt. Vi skriver notiser, och jag kan väl inte påstå att jag tycker att det är så kul. Men men, sånt är livet.
Snart har jag och Malin samhäll. Jag vill egentligen inte gå dit, för jag lyckades glömma alla mina böcker hemma på golvet i hallen. Våran lärare är dessutom väldigt läskig, så jag tycker inte alls att det ska bli kul att förklara varför jag inte har några böcker.

När jag kommer hem ska jag städa lite som jag i och för sig lovade mami att göra igår. Sen ska jag väl sätta mej vid datorn och ta mej an att göra en affisch om våran Berlin-resa. Gissar att jag kommer fastna i photoshop hela kvällen, haha. Jag blir ju aldrig nöjd när jag gör något heller. Vi får helt enkelt se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0