Kick off

Idag efter skolan skyndade jag ner till stan i sån fart att jag inte insåg att jag glömt min plånbok i skåpet förrän jag stog på Mc'Donalds och skulle köpa mat. Så jag fick blinka lite med ögonen, så att Mathilda betalade för mej. Snäll hon är!
Sen satt vi där ett tag och bara pratade innan vi drog vidare mot Olaigården. Där var det Kick off för vårt konfirmadår, och vi hade lite tävlingar och information. Jag vann en svart mugg och så fick vi även nya T-shirtar för i år. Power of Love är årets "ledmotiv" och det låter rätt bra tycker i alla fall.
När vi var klara där skulle jag vidare hemmåt. Men först fick jag bevittna hur Marka nästan fick Carl att backa in i en grind. Ganska roande i och för sig, hehe. Sen kom mamma och hämtade mej.

Har kollat lite på tv, och sitter och funderar på om jag är hungrig eller inte. Men jag kommer inte fram till något vettigt. Kanske skulle jag ta och gå och lägga mej, eftersom jag är så himla trött. Det är jag ju i och för sig hela tiden, så jag vet inte vad jag ska göra för att bli pigg. Nått förslag?
Kanske blir det en film att somna till. Vem vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0