Kex

Är hemma från skolan nu, och jag är hur trött som helst! Det är ju helt otroligt hur trött man kan bli av att bara gå i skolan. Inte blir det bättre av att man jobbar på helgerna och inte hinner sova ut då heller. Men men, det löser sig väl någon gång. Jag jobbar ju min sista helg nu lördag och söndag, så efter det, kanske jag kan sova ikapp lite i helgerna.

Just nu sitter jag och äter lite kex. Fullkorn, så jag tycker dom klassas som nyttiga, faktiskt! Så jag får äta dom. Funderar på att lägga mej i soffan och sova en stund. Ska ner till stan sedan och fika, så då kanske jag inte ska vara såhär trött. Gissar på att jag inte är ett så trevligt sällskap då.

Nu ska jag fortsätta att äta kex, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0