Just another day

Dagen i skolan var väl ungefär som vanligt. Förutom att jag höll på att somna på textlektionen. Lasse (vår lärare) hade nån genomgång av programet In Design, och hjälp vad långtråkigt det var! Jag fick riktigt anstränga mej för att hålla ögonen öppna.
Sen tvekade jag och Malin som vanligt utanför samhälls-salens dörr, men vi gick in efter en liten disskusion (stava?!) i alla fall. Det var faktiskt inte så farligt. Det är ju ingen risk att vi får något gjort i alla fall, med tanke på att vår lärare inte vet hur man gör nånting, haha!

När jag kom hem slängde jag mej i soffan, och höll på att somna där med, men mormor kom och störde, så jag hann aldrig. Sen fick jag hjälpa till att laga mat och plocka undan sommarskor med mamma, så jag har hållit mej sysselsatt.
Nyss gick jag även en promenad tillsammans med Daniella. Kände mej riktigt duktig faktiskt. Man kanske skulle börja göra det lite oftare.


Jag har ju lovat er bilder på det jag köpte i Ullared, så här kommer det!







Sen köpte jag även lite småsaker som mascara och skärp.
Den vita blusen har jag även i svart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Diskussion som sagt;)



Mycket fina kläder för övrigt=)

2009-09-14 @ 21:30:25
URL: http://www.metrobloggen.se/sanningenomtomas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0