Jag frågade mamma...

Jag pratade med min mamma förut när vi lagad mat. Berättade för henne att jag inte kan sova en enda natt utan att vakna, flera gånger. För så är det. Varje natt vaknar jag någon gång vid tre, och sedan vid fem. Varje natt! Och så har det varit sedan den 23 juli nu. Jag orkar snart inte mer. Jag är liksom konstant trött! Inte en jävla människa vill ha det så. Så jag frågade min mamma varför det var så.

Hon sa att det var för att jag trodde på det för mycket, och sen gick det som det gick. Vi hade gjort upp så många planer, som aldrig blev verklighet. Jag hade byggt upp någon slags mur runt mej, och sen rasade allt. Därför, kan jag inte sova. För jag har fortfarande inte släppt det helt. Att jag inte fick mitt lyckliga slut.

Så nu sitter jag här, och lyssnar på James Blunt, äter choklad och kan inte sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0