In Design

Vi sitter och gör foldrar i In Design, men det går inge bra. Jag ocg Daniella har problem med loggan. Vi får inte ha den som vi vill för våran lärare. Blä på honom. Känns ganska hopplöst just nu, för vi får inte tag i det vi ska. Men men.

Skulle vara praktiskt att ha In Design hemma på datorn, men det har jag inte och jag är alldeles för oteknisk för att kunna få det att funka om jag typ skulle ladda ner det. Usch på det med. Det är ingen bra dag idag.

Dessutom är Malin inte här idag, så jag kommer få genomlida en samhällslektion ensam! Jag kommer dö.
Jag ska försöka ta mej igenom en rapport på typ trettio sidor. Kul! eller inte.

Men men, skola är skola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0