Grey's Anatomy i soffan

Ligger här hemma i soffan och tycker synd om mej själv. Eller, nej, det gör jag nog inte egentligen, men ändå. Det är Grey's Anatomy på femman, så det kunde varit värre. Det bästa med att vara sjuk är att man får se hur mycket film eller tv man vill, och ät massa goda saker. Till exempel massa god frukt som mami köpte igår, plus resten av min B&J som inte tog slut igår. Jag skulle kunna leva på B&J!

Hoppas bara att jag känner mej bättre i eftermiddag. Skulle verkligen behöva åka ut till KU ikväll och fixa massa saker. Tror inte jag har feber längre i alla fall, så det ska nog ordna sig. Jag får ta på mej en stor tröja och en sjal, sen är jag fit for fight, haha.

Nu är reklampausen slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0