En yr dag

Dagen har varit allmänt yr hela dagen. Folk har glömt och tappat nycklar lite varstans, och vi har nog varit allmänt sega och konstiga idag allihop. Eller var det kanske bara jag som tyckte det, haha?

Eftermiddagen spenderade jag på mamis jobb, eftersom jag ska göra ett yrkesreportage om hennes jobb i fotokursen. Man ska med fem bilder, försöka förklara hur arbetsplatsen är. Om det är stressigt eller lugnt, roligt eller tråkigt och jaa, ni fattar. Inte det lättaste faktiskt. Får väl hoppas att Christer blir nöjd med bilderna. Annars ligger jag illa till!
När mami had jobbat klart åkte vi en tur ut till Willys och handlade. Gick där och frös som bara den bland all mjölk och yoghurt. Inte mysigt alls faktiskt. Men när vi gick förbi glassen, så bara råkade en Ben&Jerry-glass slinka ner i vagnen. Konstigt va? Haha ;)

I övrigt går jag runt och är lite småsjuk, och det måste åtgärdas. Jag har inte lust att bli sjuk nu. Ska ju till Ullared på lördag! Så kvällen får bestå av glass, te och massa filtar och nässpray!

Kommentarer
Postat av: Céline

haha ja vi var nog lite allmänt flumm sådär hela högen :D

(nu ska vi se om det går att kommentera också...spänningen e olidlig ;) )

2009-09-09 @ 11:40:16
URL: http://celinsaan.blogg.se/
Postat av: daniella

Mycket konstigt vännen!

2009-09-09 @ 11:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0