En halvtimmes motion?

Nu har jag varit nere på stan och fikat. Det blev en chokladbiskvie (stava?!) och en kopp te. (Malin, betyder detta att jag måste ut och springa en halvtimme?! Ångest.) Tack och lov värmde det lite, annars hade jag nog suttit och hackat tänder. Jag fryser som en tok för tillfället. Hela tiden. Sen blev det buss hem och kolla lite på tv, lat som jag är.
Nu sitter jag här i väntan på att Idol ska börja. Det är ju bara 50 minuer kvar, hehe.

Funderade på att ta lite bilder på skorna jag inhandlade för ett par dagar sedan, men jag vet inte om jag orkar plocka fram kameran igen. Och jaa, jag vet att jag är lat. Men så är det.

Ikväll blir det nog sängen direkt efter Idol, för jag är verkligen trött. Somnade ju på soffan förut efter skolan, så jag ska försöka sova ikapp lite om det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0