En dag med Bästa Malin!

Det var en rätt vanlig dag i skolan. Segt förstås, och jag höll på att ge upp imorse när vi skulle jobba med In Design, men annars gick det väl okej.
Följde med bästa Malin hem idag, och vi lyckades åstadkomma en hel massa. Bland annat en tårta, ett par pan-pizzor till middag, lite samhällsplugg och idol och filmtittande! En riktigt lyckad dag kan jag säga.
Orkar tyvärr inte förklara närmare, för jag somna snart, så jag ska röra mej mot sängen. Kan ju be om ursäkt också för at det blivit lite sämre med uppdateringar här, och det beror helt enkelt på att jag inte varit hemma så mycket. Men så är det ibland.

Här är i alla fall ett par bilder på mej och Malin från naturkunskapen i onsdags. Kul hade vi kan jag säga!
Och jaa, man får göra roliga miner när glasögonen inte vill sitta kvar på näsan! haha



Kommentarer
Postat av: Malin

Det var en riktigt bra dag och vi var grymt snygga i kemikläder ;D

2009-09-25 @ 07:07:52
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0