Du vet det så väl

Jag längtar fortfarande efter att få vara i dina armar igen. Och jag längtar efter att få kyssa dej, när som helst, bara för att jag kan. Varje dag önskar jag att få höra dom tre orden från dej igen, även om jag vet att det nog inte blir så. För varje gång jag ser en bild av dej, kommer jag ihåg ännu ett ögonblick med dej. Jag önskar varje dag att jag ska få dra in din doft i näsan och bara känna lycka.
Kanske har jag svårt att acceptera mitt faktum. Att jag antagligen förlorat min chans. Men jag vill så gärna tro att det finns något jag kan säga eller göra, för att allt ska bli bra igen.
Så därför önskar jag, varje dag, att du någon dag, ska säga de tre orden igen.



Jag älskar dej fortfarande och det vet du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0