Dagens

Tänkte att jag skulle slänga upp en dagens outfit, bara för att. Älskar verkligen kläderna jag köpte i Ullared, så det blir mest sånt just nu. Är jättesugen på att shoppa ännu mer, men kontot tillåter nog inte det riktigt tyvärr. Får helt enkelt vänta till nästa lön. Och det är ju faktiskt bara åtta dagar dit! *happydance*

Nu ska jag i alla fall göra iordning lite glass med varma hallon, och sen blir det mys i soffan till Idol.




Vit blus - Ullared
Jeans - Ullared
Sjal - H&M

Nu ser ni min nya hårfärg också. Min kära Malin var snäll och färgade mitt hår. Det blev lite mörkare än det såg ut på förpackningen, men jag är nöjd. Det passar till hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0