Dagen

Den här dagen har väl varit som vanligt. Kom till skolan tidigt, kors i taket, så jag hann att äta frukost. Sen rullade väl dagen på som vanligt. Vi hade Ottenmöte också, och fick lite info om kommande arrangemang. Kan bli riktigt roligt tror jag.

På fotolektionen gav mattis och jag oss på den elaka skrivaren. Den ville inte riktigt som vi ville. Vi skulle skriva ut en lista med allas namn, men det enda han spottade ut var lite bläckplumpar. Ca en halvtimme senare fick vi honom att göra som vi ville, men då tog han typ 15 år på sig att skriva ut skiten. Tänk vad snabbt det hade gått och bara skriva namnen på ett papper?! Nee, det är ju dumt att göra det enkelt för sig. Eller hur?

Efter skolan gick jag ner på stan en sväng och fick med mej bland annat en brun-utan-sol kräm hem. Så nu ska vi bearbeta min blekfisiga kropp, och så får vi se om det ger något resultat. Annars får jag väl helt enkelt nedlåta mej att köpa det dyra sol-kortet till solariet här nere. Men jag orkar inte!

Nu ska jag nog ta och käka en macka, och sen blir det nog film i sängen. Och vet ni vad... Jag har sovmorgon imorn!
Jag är liksom i himmelriket!
Och så studiedag på torsdag. Kan det bli bättre?


Slänger in en dagens också.
Sorry för den dåliga kvalitén.
Min mobil är inte den bästa.



Jeans - Cheap Monday
Vitt långt linne - Gina Tricot
Stickad polo med korta ärmar - Ullared

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0