Äta, eller icke äta?!

Nu har jag badat, och det var massa skönt. Lite långtråkigt idag bara. Vet inte varför. Men men. Kom på när jag låg där att "Fan, jag måste ju ha mat med mej till jobbet imorn". Så det var bara att kliva upp ur det varma vattnet igen. Så nu ska jag laga mat. (Typ tjugo i elva en lördag liksom, bara för att jag måste). Bajs på det. Men annars får jag ju hungra ihjäl imorn, och det är ju inte precis superkul det heller.
Laga mat och slippa vara hungrig imorn, eller sova och få vara så hungrig att magen skriker?
Laga mat.
Men vänta nu. Jag har ju nudlar i skafferiet ju!
Aha!!

Det får helt enkelt bli nudlar och mackor till jobbet imorn. Yes, jag behöver inte laga mat, utan kan gå och lägga mej och sova. Det behövs kan jag säga. Hellre äta lite äckelmat imorn, än att ställa mej vid spisen nu. Nudlar blir bra.

NU, ska jag sova. För jag är sjukt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0