ARL-lektion

Sitter i skolan med en laptop och leker lite. Borde egentligen jobba med foldern vi ska göra, men jag kommer inte alls på något att skriva! Så jag leker lite sålänge, så får jag komma på nått nån annan gång. Vi har ett par veckor till på oss, så det ska nog funka.

Efter den här lektionen har vi mentorsråd, och sen är det... LUNCH! (nej nej, jag är absolut inte hungrig). Är typ så hungrig så man kan dö. Men det är typ vegetarisk lasagne idag, så vi får väl se hur gott det är. Måste äta i alla fall.

Ikväll är det Kungsgårds insparksfest, fast jag kommer inte vara där. För jag ska ut till Mathilda, eftersom vi ska åka till Ullared klockan fem imornbitti. Men jag hoppas att jag blir uppdaterad om vad som sker under kvällen. Det kan ju bli riktigt roligt, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0