090927

Sorry för dålig uppdatering idag, men jag har helt enkelt inte varit hemma.
Klockan åtta imorse hämtade Liza mej, och vi åkte ut till blacka, där vi skulle ha upptakt med våra konfirmander. Dagen blev riktigt lyckad måste jag säga, och efter lite korvgrillning och information, åkte vi hem igen.
Direkt när jag kom hem, åkte jag vidare till mormor för att äta smörgåstårta, som för övrigt var underbart god! Träffade morbror också, och det var riktigt trevligt. Träffar honom inte så ofta. Sen tog jag bussen hem igen.

Nu sitter jag och glor på One Tree Hill, och efter det ska jag göta klart samhällen som ska lämnas in imorn. Så jag har saker att fördriva kvällen med. Skulle hellre sitta och mysa i soffan med en film, men jag har ingen att mysa med, så det får väl bli plugg hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0