090926

Jäklar vad kul vi hade igår! Vi dansade loss ordentligt, och till och med Céline tog en tripp på dansgolvet. Nu har du med åldern inne, så jag lovar att vi drar ut dej igen tjejen!
Vi drog hem rätt tidigt inatt, och det var väl lite tråkigt, men jag är i alla fall utvilad idag.

Vaknade av att mamma kom in imorse och var på prathumör. Jag var väl inte riktigt lika pratglad, men efter ett tag gick jag upp i alla fall. Efter ett par mackor och lite O'boy så var jag på riktigt bra humör. Och oerhört glad över att mängden alkohol jag fick i mej inte ens känns av.

Dagen/kvällen kommer bestå av att ligga i soffan och kolla på film med massa popcorn och chips runt mej. Sedan ska jag väl försöka lyckas få i mej lite mat också. Men det blir en lugnt kväll i alla fall. Jag ska ju upp tidigt imorn!

Kommentarer
Postat av: Céline

haha mm jag gjorde ju det ;P Dock så försvann ni sen xD När jag skulle hem hitta jag ingen av er ju :O xD

2009-09-26 @ 19:47:17
URL: http://celinsaan.blogg.se/
Postat av: julia

Synd att det blev så tidigt ja..=/ Men det var superkul så länge det varade =D

2009-09-27 @ 10:02:06
URL: http://spegelbilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0