090923

Godmorgon bloggen!

Idag tog det mej hela 27 minuter att ta mej upp ur sängen. Vilket gjorde att jag fick stressa lite, men det ordnade sig. Fick ett par minuter över nu i alla fall, innan jag måste gå.

Igårkväll satt jag och myste i soffan och tittade på Systrar i Jeans. Och jag bara älskar den filmen. Dock är den sorglig, och då började jag ju såklart att gråta, och då började jag tänka på massa saker samtidigt, och då grät jag ännu mer. Ond cirkel.
Men nu ca 8 timmar senare, är jag nog fit for fight igen. Kan man ju hoppas.

Nu ska jag promenera till skolan.


Förresten!
Glöm inte att gratta Céline som blir 18 år idag!
http://celinsaan.blogg.se/

Puss

Kommentarer
Postat av: Céline

hehe vad gullig du e tjejen, tack för uppmärksamheten ;) Synd att jag e så slarvig med att skriva i bloggen bara (a) skulle ju lagt upp bild på min gröna ärta ;)!

2009-09-23 @ 21:37:00
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0