090912 - Ullared all day long



Imorse ringde mobilen klockan fyra, och talade om att det var dags att gå upp. Det var svårt, men det gick efter att ha lyssnat på ett par låtar i telefonen!
Runt kvart över fem satt jag och Mathilda i bilen, och startade färden mot Ullared!

Vi kom fram vid halv tio efter ett par missöden, haha. Och då bar det av in i vimmlet av folk. Resten fattar ni nog. Shoppa shoppa shoppa! Det är helt otroligt vad man få för så lite pengar egentligen. Hade jag köpt lika mycket i stan, hade det säkertlign kostat mej mer än det dubbla, jag lovar! Ska försöka fota allt imorn, för nu är jag för trött för att hålla på med det.


Efter en hel dags shopping är man rätt mör i kroppen, och jag kan säga att bilresan hem var något bland det skönaste på länge. Att bara få sitta ner var liksom himmelriket, haha! I början av hemresan var vi helt hyper och skrattade åt allt, och Mathilda var på väg ner i diket ett par gånger. Men det ordnade sig.
I Jönköping blev det stopp för kaffe! Och det behövdes kan jag säga. Sen fortsatte resan hem, och vid kvart i nio ungefär svängde vi in hemma hos mej.
Resan resulterade i fyra ullared-påsar fulla med kläder och diverse saker. Dock lite fattigare, haha ;)

Nu ska jag sitta här och bara sitta ett tag, och sen blir det sängen kan jag lova! Jobba imorn!

Kommentarer
Postat av: Céline

Åh vad avundsjuk jag blir, jag vill ju också till Ullared ;)! Men snart är det min tur, bara några veckor kvar :D

2009-09-12 @ 22:06:57
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0