090910

Vaknade som vanligt mitt i natten (jag börjar vänja mej nu). Men inte nog med det, utan jag fick jättemegakramp i vadn när jag vaknade! Jäklar vad ont det gjorde. Och det försvann ju liksom inte heller. Så där låg jag, haha. Det försvann efter ett tag och jag fick försöka somna om.

Nu har jag varit vaken ett tag, och ska snart göra mej iordning lite. Är hemma från skolan idag med, så jag är säker på att jag inte blir sjuk igen till på lördag. Mn jag känner mej bättre nu i alla fall, så det ska nog gå bra.
Måste ut till mormor idag och vattna lite blommor och sånt. Hon är ju fortfarande bortrest. Och efter det ska jag ut till blacka igen. För ledarmöte den här gången. Men det är alltid lika roligt att träffa alla!

Nu ska jag hoppa in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0