090904

Nu sitter jag på min sista lektion för dagen. Det är lite segt men vi slutar om 40 minuter, så det funkar. Vi sitter och ska söka information om en organisation som vi ska göra en folder åt. Daniella, som för övrigt är min kompanjon i det här arbetet är inte här, så jag får arbeta lite själv. Det är dock inte så jobbigt, så jag klarar mej.

Efter skolan ska jag träffa Mathilda, och sen blir det pendeln ut till Kimstad, och sen buss vidare ut till skärblacka. Jag ska på styrelsemöte klockan fyra, och sedan ska jag försöka våldgästa familjen Hultgren för att träffa Olivia, men även Mathilda såklart. Olivia har jag ju inte sett på år och dagar, så jag hoppas hon är hemma!

Sen ska jag väl hem och bara ligga i soffan hela kvällen, och imorn blir det jobb.

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0