090901 - Höst

Sensommar, det är egentligen bara ett ord man har hittar på för att slippa säga att det är höst. Idag är det första september, och därmed är det höst! Tycker jag i alla fall. Sen får ni andra säga vad ni vill. Visserligen är det varmt, men det är höst ändå, haha.
På tal om höst ska jag nog ta och be min kära Malin om en ny design, som passar mer till hösten.

För tillfället sitter jag hemma hos Malin, lyssnar på musik och snart ska vi se på film. Det blir en skräckis, såhär på kvällen. Dock är det väl inte så mörkt, men i alla fall. Jag gillar skräckisar, så det spelar ingen roll vad klockan är.

Något annat som kvällen bjuder på är naturkunskapsläxa. Inte det roligaste kanske. Men även det måste väl göras.

Vad gör ni ikväll?

Kommentarer
Postat av: Tomas

Hm, du har faktiskt en poäng i att "sensommar" bara en är en bortförklaring till att det är höst...Det är faktiskt bara tre månader till det är december nu, och när det är december vet alla att det snart är jul..

2009-09-01 @ 20:42:21
URL: http://www.metrobloggen.se/sanningenomtomas
Postat av: Tomas

Hm, du har faktiskt en poäng i att "sensommar" bara en är en bortförklaring till att det är höst...Det är faktiskt bara tre månader till det är december nu, och när det är december vet alla att det snart är jul:)

2009-09-01 @ 20:42:53
URL: http://www.metrobloggen.se/sanningenomtomas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0