Walk

Yes, jag lyckades äntligen hålla mitt älskade tal i Svenska B (läs: förbannade jävla idiot-tal). Det gick bra. Jag överlevde ju liksom. Kändes dock som om jag stog och skakade hela jag, men Malin sa att det gjorde jag inte alls. Så jag får väl tro på henne. Men nu är det gjort i alla fall. Så nu behöver jag ju inte hålla tal på hela tre veckor. Jo, för skiten kommer ju tillbaka, eftersom vi ska ha nationella snart. Så jag blev liksom inte av med det nu heller egentligen. Blää!

Jag måste ändå säga att jag faktiskt trivdes med att vara tillbaka i skolan igen. Det var ganska skönt efter tre dagar hemma i soffan. Och vi fick ju sluta hela fem minuter tidigare än vi skulle, haha. Alltid något.
Så jag traskade hem i kylan. För seriöst, nu börjar det bli riktigt kallt. Jag fyser ju fast jag har vinterjackan. Inte bra det här.
Jag noterade även att några elaka vägarbetare har massakerat mitt och malins övergångsställe, så numera är det bara ett stort hål. En annan sak jag la märke till var att dom hade tänt gatlyktorna redan när jag promenerade hem. Halv tre. DET är illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0