Synundersökning bokad

Jaa, då har jag äntligen tagit tag i mej själv och bokat synundersökning, efter sisådär tre års funderingar. Eller, okej det var mammas idé, men ändå. Det är gjort i alla fall. Så nu är det bara vänta och se. Kanske har man glasögon inom en snar framtid...?

Jag har badat också, och det var riktigt skönt. Botade huvudvärken ytterligare. Tänk vilken bra uppfinning ett badkar är. Synd att den nya lägenheten inte har nått bara...
Nu ska jag mysa ner mej i soffan, och jag tänkte faktiskt till och med belöna mej själv för att jag har bokat tid, så jag tänker äta glass med varma hallon. Och Malin, jag VET! Det här med att vara nyttig funkar liksom inte. Nästa vecka? ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag säger detsamma, nästa vecka. Myh, jag råkade äta en daim förut och när jag insåg att det redan var försent, tröståt jag en halv toblerone också :O :( NÄSTA VECKA!! Och glasögonormar kan vi vara tillsammans, det blir trevligt :D :D

2009-10-13 @ 22:54:14
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0