Sovdags!

Jag borde ha gått och lagt mej för länge sen egentligen. Är trött, så vet inte ens varför jag sitter kvar här, men det är som vanligt. Pluggat har jag inte gjort heller. Duktigt av mej.

Dock har jag börjat må jättekonstigt under kvällen, så vi får väl se om det blir skola imorn. Man kan ju alltid hålla tummarna för att jag inte ska bli sjuk. Det skulle verkligen vara pricken över I't just nu. Hmm.


Sedan måste jag ju bara passa på att säga grattis, ännu en gång till allas våran Liza, som ska få bebis! Jag kunde inte sluta le när jag fick se det. Och Liza kommer bli världens bästa mamma! Jag lovar, för hon är liksom bäst, hela tiden!
Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0