Shopping

Det visade sig i skolan att våran mentor var hemma med sina sjuka barn, och eftersom vi har henne i nästan alla ämnen, var det inte speciellt mycket att göra. Så får att fördriva tiden lite gick jag, Malin och Céline ner på stan. Tre par skor, en deoderant, en lunch med många skratt och mycket jackletande senare, tog jag bussen hem igen.
Lyckades som sagt få med mej tre par skor hem. Slänger in en bild på dom senare.

Men mina glasögon, som skulle ha kommit idag, var inte klara. Så jag håller tummarna för att dom har kommit imorn. Annars får jag hämta ut det första paret som hade kommit, men hade ju velat ha båda två på en gång. Men men.

Nu ska jag väl hitta på nått att fördriva tiden med. Sova kanske? Jag är så himla trött, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0