Rörig dag!

Hela dagen har varit allmänt rörig, men det är väl som vanligt, haha. Lyckades i alla fall smita undan från att hålla mitt tal. Jag smög ut lite diskret när några andra gick. Fult gjort av mej, JAG VET! Men jag var inte riktigt riktigt klar. Och jag vill att det ska vara bra.

Nästan hela dagen har gått till att försöka planera kvällen, men det har väl gått sådär. Jag är fortfarande förvirrad som attan, men det löser sig säkert. Det enda jag egentligen vill är att få en RIKTIGT kul kväll!! Så det hoppas vi på. Jag sitter här och peppar med lite musik. Borde egentligen duscha och raka benen, och sedan försöka hitta ett par hla strumbyxor. Vilket antagligen är dömt att misslyckas. Men men. Vi ska se vad vi kan hitta. Annars blir det barbent, och då kommer jag frysa ihjäl inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0