Partynight

Sitter och väntar på Malin som ska komma hit. Vet inte om vi drar vidare på förfest någon annanstans sen, det får vi se. Jag borde egentligen börja göra mej iordning, men jag vet inte alls vad jag ska ha på mej, och därför vet jag heller inte vad jag ska ha för smink på mej. Snacka om I-landsproblem.
Tror det blir min spetstop och någon kjol, men det kan lika gärna bli jeanskjolen med något fint linne. Jag har verkligen ingen aning. Hoppas Malin kan hjälpa mej när hon kommer!

För ovanlighetens skull ska Malin komma till mej innan, istället för tvärtom. Vi brukar ju alltid vara hos henne innan annars. Så nu sitter jag och väntar på henne. Hon åkte iochförsig precis från Sörping så hon borde vara här om typ en halvtimme, fyrtio minuter. Då blir det att sminka sig och sånt.

Jag hoppas att kvällen blir riktigt kul. Jag vill så himla gärna bara gå ut, dansa, ha kul och skratta. Så jag hoppas att inget annat sätter stopp för det. För en gångs skull, vill jag bara ha roligt!

Vi ses i dimman vänner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0