New shoes

Jag måste bara få säga hur skönt det är att bada! Jag älskar att bada verkligen. Okej, det kan bli rätt långtråkigt att bara ligga där, men det går ju att åtgärda. Jag har alltid ett par tända ljus istället för taklampan, vilket gör det mycket mysigare. Helst ska man ha doftljus, och mitt älsklingsljus är det med doften av kladdkaka. Mums!
Sen brukar jag alltid ha någon musik, antingen på mobilen eller på våran radio där inne. Det gör det hela lite roligare. Samtidigt som man kan sjunga med, haha.
Jag är ju även en sån människa som älskar att ta hand om mej själv ibland, så jag brukar använda peeling och andra grejer för att lyxa till det lite. Vem kan tycka att ett bad är tråkigt om man gör allt detta liksom?

Jag lovade ju lite bilder på skorna jag köpte! Så här kommer dom.



Det är två par Uggs, i olika färger såklart. Dom var ju så himla lurviga och sköna, så det var liksom ett måste, haha. Sen blev det ett par svarta stövlar med snygga nit-detaljer! Jag tror dom får göra premiär imorn.

Céline tyckte jag var lite knäpp som alltid måste köpa tre par när jag handlar på Skopunkten, och det är det väl kanske. Men jag har alltid gjort så, och kommer nog alltid att göra, hehe. Tycker man får rätt mycket för pengarna ändå. Jag gillar erbjudanden helt enkelt, hihi :)

Nu ska jag i alla fall sova. Imorn blir det upplevelsevandring med skolan. Intressant...



Puss

Kommentarer
Postat av: Céline

haha jaa det är ju sant ;) Men vet du va? Du får faktiskt köpa hur många skor du vill :D Snällt va ;)?

2009-10-22 @ 23:29:34
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0