Lägga ner?

Jag är hemma från helgens läger nu. Har egentligen varit hemma i flera timmar, men jag har bara gått runt hemma och varit allmänt trött. Badat har jag gjort också.
Jag funderade på en sak nu under helgen, när jag inte hade tillgång till internet. Varje morgon här hemma, stressar jag runt för att hinna sitta här ett litet tag. Det känns nästan som om jag måste göra det, för jag inte kommer ha lika många läsare som dagen innan annars. Det har blivit som ett beroende nästan. Jag bloggar inte alltid för att jag vill, utan för att nån ska ha nått nytt att läsa. Jag har helt enkelt tappat inspirationen tror jag. Jag funderar på att lägga ner bloggen. Eller åtminstone bara blogga när jag faktiskt har något att skriva. Jag vet inte just nu.

Jag mår väl egentligen inte perfekt i övrigt heller. Ärligt talat är det inte bra alls. Men man måste ju försöka...
Vi får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0