I'm back home!

Hej alla människor, tro det eller ej, men jag är äntligen hemma igen! Igår klockan 22.40 (en halvtimme tidigare än beräknat) landade vi på Skavsta och kunde andas svensk luft igen. Trots fyra helt underbara dagar i Berlin, är jag glad att vara tillbaka hemma igen. Bara att få sova i sin egen säng var värt mycket, haha!

Våra dagar har bestått av shopping, promenader runt Berlin, ett besök på Sachsenhausen (ett koncentrationsläger), restaurangbesök och många omgångar maffia! Men det har ju Malin redan berättat för er ;)
Tyvätt blev det inget besök på äventyrsbadet, eftersom det låg ca 2 timmar utanför Berlin. Men jag tänkte skriva ett längre inlägg om resan senare ikväll, så då får ni veta mer, och då änkte jag även lägga ut lite av alla bilder jag har tagit, plus bilder på det jag har köpt! Den som väntar på något gott... ;)

Vill även passa på att säga tack till bästa Malin som har gästbloggat här medan jag var borta. Det var riktigt kul att läsa måste jag säga. Tack tack!

Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag fika med min mor.
Hörs igen ikväll!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha det är lugnt, det var bara kul (och liiite läskigt också) :D

2009-10-30 @ 12:26:09
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0