I notishelvetet

Jaa, det var ungefär så Niclas beskrev det när han skulle beskriva var vi befann oss. Och jaa, jag är väl beredd att hålla med. Sitter för tillfället och klurar på en notis om Film & musikgymnasiet. Hoppas väl att det blir bra den här gången, så jag slipper bli arg på NT-snubben för att han pajjar mina meningar. Grr
Vi har i alla fall fått kaffe för att lindra smärtan, så liiite nöjd är jag väl ändå.

Efter skolan är det dags att fara ut och agera konfaledare igen. För musikgruppen denna gång. Sjungelisjung. Kan vi ju hoppas att dom gör i alla fall, hehe.
Sen är det en kväll för oss som är anmälda till resan på lovet och vi ska få lite info om program och så. Ska bli spännande att få veta vad vi ska pyssla med.

Nej, nu ska jag försöka få ihop nått här innan halv tre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0