Huvudvärk, igen.

Japp, då sitter man här med lite härlig huvudvärk igen då. Tycks vara nått som liksom kommer och går som det vill. När mamma fick höra att jag var hemma igen pga huvudvärk, hotade hon med ett besök hos optikern. Någon mer än jag som inte tycker att det känns så lockande? Men men, blir jag av med huvudvärken, kanske det är värt det. Vad vet jag. Känner jag min mamma rätt lär vi ju vara där om typ ett år, haha. Den som lever får se.

Och jaa, jag sitter här, FAST jag har huvudvärk. Jag menar, vad finns det som man kan göra som är bra om man har huvudvärk. Den enda underhållningen är ju liksom dator och tv, när man är hemma en hel dag. Så jag får väl skylla mej själv. Men det är bättre än att enbart ligga i sängen och ha trååååkigt hela dan. Så det så!

Jag skulle ha planerat med Liza idag med, men det får vi väl se hur det blir med den saken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0