Gästblogg 3

Heeeeej!
Vet ni vad som händer idag? Myh kommer hem. Weeiihoouu :) Lite dumt är det dock eftersom jag nu lyckats lära mig hennes lösenord utantill, hmm. Haha nejdå, jag är bara glad över att jag ska få hem min lilla toka igen :)

Fick nyss ett sms från henne där hon skrev att hon satt och väntade på att flygplanet skulle lyfta vid 21:25. Hon sa dessutom att hon hade en liten present till mig. Jag som älskar presenter blev grymt nyfiken kan jag lova. Som tack ska hon få kladdkaka på lördag när hon kommer hit innan vi ska ner till Braskens och kolla när Bloodlust spelar.

Finns väl egentligen inte så mycket mer att säga utan vill bara tacka för mig och hoppas att ni alla har det bra. Passar på att slänga in en söt bild på Myh också



Tack för mig/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0