Gästblogg 2


Hej igen!

Nu börjar vi bli kompisar, eller hur?! ;) Nja, kanske inte riktigt men denna gång var det i alla fall inte riktigt lika läskigt att logga in här.

Om jag inte minns fel besöker Myh och dem andra i Berlin ett koncentrationsläger idag, vilket är någonting jag alltid velat göra så jag är avundssjuk även idag. Det är deras sista hela dag i Berlin och imorgon kommer hon hem men jag har för mig att det skulle bli sent någon gång så ni kanske inte ska förvänta er ett blogginlägg från henne imorgon. Ni får ha tålamod, eller kanske stå ut med att läsa någonting mer från mig imorgon, vem vet ;)

Kan passa på att skriva att Myh´s fiskar lever och mår bra än så länge i alla fall. Dock är dem väldigt duktiga på att smutsa ner akvariumet vilket inte är så uppskattat. Dumma fiskar.

Sist tog jag ju upp att jag funderade lite över en ny bloggdesign åt Myh. Jag blev tillslut så sugen att jag gjorde en till mig själv istället, busigt. Tummen ner till er som var riktigt dåliga på att komma med komplimanger och designidéer till Myh. Undantag för Céline och Tomas. Ni får bli bättre på det där tycker jag allt.

Nu ska jag inte sitta här längre utanförbereda mig för att åka till Viken med våran kära klasskamrat Oscar för att gå på Oktobermarknaden. Kul kul.

Ha det bra allihopa :) / Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0