Frustrerad!

Allvarligt talat. Jag blir så otroligt sur, ledsen och frustrerad. Du har inte ens förstått att det du sa faktiskt sårade mej. Kanske är det jag som är alldeles för känslig. Men jag väntade mej inte dom orden. I alla fall inte ifrån dej. Och nu verkar du tro att allt fortfarande är som förut. Men det är det inte. Inte förrän du har insett att det du sa, faktiskt gjorde mej ledsen. Hur lång tid det nu tar för dej att förstå...

Har ni också varit med om att ni till slut har berättat för en nära vän, hur ni mår eller om något speciellt, och sedan fått ett svar som fått er att verkligen undra varför ni berättade för just denna person? För den verkar inte alls förstå, fast man trodde att just den personen skulle förstå allra bäst.
Det har jag.


Jag har alltid funnits där för dej. Alltid. Är det här ditt tack?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0