Fika med Mathilda

Idag efter skolan kom Mathilda hem till mej och fikade. I nästan tre timmar. Det är inte ofta vi umgås bara vi två sådär, och bara pratar, så det var riktigt trevligt. Jag tycker det är så facinerande egentligen. Att man börjar prata om en sak, som ett par timmar senare har blivit en helt annan. Och varken jag eller Mathilda kan ju vara tysta när vi väl börjar, så vi hann prata om nästan allt mellan himmel och jord. Det är skönt att kunna ha någon som man kan prata med om allt!
Så puss på Mathilda!

Sen när hon hade åkt satte jag mej och kollade på unga mödrar på femman, och drömde om att ha en liten bebis en stund. Men när man faktiskt tänker efter, så vet jag ju att jag absolut inte skulle ha tid. Så typ 2013, eller 2014 kanske, haha. För då är jag ju faktiskt klar med pluggandet och allt!

Hmm, det var väl egentligen plugga jag skulle göra, men hamnade här som vanligt. Japp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0