En vanlig dag.

Jag åkte aldrig ut till blacka idag, utan stannade hemma istället. Kände att jag behövde både plugga och städa. Först tog jag en runda på stan, vilket såklart ledde till en fika med Malin, Céline, Irina och Daniella. Det blev kladdkaka på Coffée House, som vanligt, hehe. Det är ju såå gott!
Sen köpte jag min efterlängtade foundation. Fick tipset av Malin att kolla på Cubus, eftersom dom har 25% på allt smink där. Så den blev lite billigare än jag räknat på. Och det är ju alltid kul!

Sen tog jag ut pengar, så nu är resan betald. Så jag ger mej ut och flyger på höstlovet. Ska bli så sjukt roligt! Hoppas bara vi får bra väder. Och att jag lyckas packa tillräckligt bra så att jag inte får betala övervikt, hehe ;)

Nu är det tänkt att jag ska plugga. Men om jag känner mej själv, så kommer jag inte öppna boken förrän sent ikväll. Men men.
Sen blir det Greys i alla fall. Och eftersom jag redan har ätit kladdkaka, så borde jag få äta glass med varma hallon, eller hur Malin?!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha ät du :D jag har faktiskt inte orkat få i mig nåt sött ikväll. Det fick bli lite knäckis istället men dem är rätt mumsiga dom också :D

2009-10-07 @ 22:33:01
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0