En tidig kväll

Planeringen förut gick faktiskt bra. Vi fikade på underbara Waynes samtidigt, och det gjorde ju inte saken sämre, hehe. Jag tycker alltid att det är lika kul att träffa Liza! Hon är oftast jätteglad och helt galet positiv, så man kan inget annat än bli glad när man träffar henne. Hon liksom sprider positiv energi runt sig! Sen är det ju inget minus att hon är hur trevlig som helst :)

Nu sitter jag här, och har precis matat mina fiskar på Facebook. (Jag vet! Jag är besatt, haha) Helt otroligt hur beroende man kan bli av ett jäkla spel, eller hur Malin? Haha.

Snart blir det nog sängen tror jag, för jag är så himla trött. Vill ju egentligen se Desperate Housewife, men jag känner att jag måste sova. Det var svårt att komma upp imorse, det tog hela 40 minuter från det att klockan ringde till att jag gick upp. Det gör bara att jag måste stressa som en galning på morgonen, och då blir jag ju ännu tröttare, haha. Så det blir nog en tidig kväll.


Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Liza

Äsch generad...Vad gullig du är som skriver så fina saker...Det är lätt att vara positiv och glad när man har turen att umgås med så fina människor som ni!



/Kram Liza

2009-10-20 @ 22:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0