En dag som alla andra

Idag var jag och Malin lite olydiga och var inte på vår samhällslektion. Istället drog vi ner på stan för att leta efter min klänning, som för övrigt inte fanns, och sedan för att göra klart en uppgift på hennes och Célines arbete till imorn. Trevligt värre. Vi lyckades i alla fall hålla oss ifrån att fika. Så ett poäng till oss ändå, haha.

Sen åkte jag hem till mormor en stund när Malin åkte hem till David. Fick lite fika, och sen skjutsade hon hem mej. Jag hann egentligen inte göra någonting, innan jag var tvungen att åka vidare. Det skulle vara styrelsemöte, men det blev inte av, så vi satt och sorterade papper, och jag registrerade medlemmar. Sen fick jag skjuts till bussen av Marka, och han kör nästan läskigare än Tobias. Och DET är illa ;)

Träffade Tomas en snabbis när jag kom in till stan, så nu har även jag resurser för helgen, hehe. Det ska bli riktigt roligt!

Nu ska jag försöka bli färdig med ett tal som jag ska hålla imorn.
Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0