Don't wait up!

Då är det dags för en kväll i dimman igen! Oktoberfesten på Otten kan man ju bara inte missa. Synd om er suckers som inte har köpt biljett eller går in VIP! Okej, jag skoja bara, men ni missar verkligen nått!

Ska snart sätta mej på bussen och möta min bästa Malin nere vid Bishop (stavas det så?), och sen drar vi vidare mot lokalen som inte ska nämnas vid namn, hehe. Där blir det förfest och sen Otten!
Som vanligt slår vi klackarna i taket och dansar tills vi inte kan gå!

PARTYNIGHT!



Jag har på mej ett brunt linne med "stenar" och en svart hög kjol!

Kommentarer
Postat av: Tomas

Nu blev jag nyfiken, varför ska lokalen inte nämnas vid namn?:O



Och Bishops stavas så(Y)

2009-10-17 @ 01:07:43
URL: http://www.metrobloggen.se/sanningenomtomas
Postat av: Malin

Det är inte kul att komma hem sju på morgonen... haha! Idag är Malin trööööööööött.

2009-10-17 @ 15:00:24
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0