Brr...

Gick ner till affären nyss, och h*lvete vad kallt de var. Höll ju på att frysa ihjäl på den korta biten.
Köpte lite popcorn och liknande till ikväll, bara för att "lyxa" till det lite för mej själv. Lite tråkigt att ha fredagsmys ensam, men bättre det än ingenting. Gick in i videobutiken och hyrde en film också, det gick nämligen ingen bra på tv. Så det är vad jag ska sysselsätta mej med efter Idol ikväll.

Det ringde nyss på dörren och när jag tittade ut genom kikhålet stog det typ åtta ungar med scream-maskar på sig. Jag gissar att dom är ute på sin bus-eller-godis runda, men jag spelade sur tant och öppnae inte ens dörren. Jag har aldrig riktigt förstått mej på varför man ska tigga godis. Visst, jag erkänner att jag gick påskkärring när jag var liten, men i alla fall. Dom ringde typ fem gånger på dörren, men sen gick dom. Var jag elak mot dom stackarna?

Jaja, nog om kyla och ungar i scream-mask.

Nu kommer lite bilder på det jag handlade i Berlin, förutom alla smycken. Dom bilderna blev inge bra. För göra ett bättre försök en annan dag!


En skjorta från Vero Moda


En stickad tröja med tre-kvarts-ärmar och polokrage från Clockhouse


En till stickad tröja från Clockhouse, en längre modell med långa ärmar och polokrage den med



Nu ska jag mysa ner mej i soffan med en kopp te och senaste FRIDA tidningen i väntan på Idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0