091031

Godmorgon bloggen!

Vaknade till ett par låtar av Lars Winnerbäck idag. Man kan nog inte vakna på ett bättre sätt än så! Jag ska ta och göra iordning lite frukost snart, för magen kurrar och gör väl uppror snart om jag inte äter antar jag.

Idag ska jag ägna heeeela långa dagen åt min bästa Malin, för jag har saknat henne medan jag har varit borta! Så om ca två timmar kommer mormor och hämtar mej och skjutsar ner mej till Sörping. Det ska bli film, kladdkaka, prat och ikväll ska vi ner till Brasken där Bloodlust spelar! Sen ska min lilla Malin få en present som tack för att hon, dels skötte bloggen och fiskarna på FB hehe, men också för att hon liksom är bäst! <3


Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0