091025

Dålig uppdatering igår. Jag skyller på att jag sov hela dagen och att Mathilda kom hit på kvällen.

Idag blev jag hur lycklig som helst när jag insåg att man skulle ställa tillbaka klockan en timme. En extra timme att sova liksom, haha! Underbart säger jag bara.
Nu har jag i alla fall kommit upp ur sängen, och snart kommer mormor och hämtar mej. Ska ägna hela dagen till att tvätta hemma hos henne, eftersom det var omöjligt att få en tvättid innan jag åker här hemma. (Usch jag gillar inte att tvätta).

Nu måste jag slänga mej i duschen!

Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hejsan!:)

Allt bra med dig?:D

Fin och väldigt bra skriven blogg du har;)(A)

Ha en bra kväll och kika gärna in på min lilla blogg och säg vad du tycker;)(A)

Kram Denise

2009-10-26 @ 19:52:57
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0