091023

Hej hej!

Det var så stressigt imorse, så jag hann inte blogga innan jag sprang hemifrån. Dock had jag tydligen kunnat ligga kvar och sova, fick jag veta när jag kom fram. Våran lärare var hemma med sina förbannade ungar idag med, så vi hade inga lektioner alls, förutom en grej i kyrkan på morgonen. Fick träffa Anna, prästen som konfirmerade mej, så det var trevligt iof!

Sprang förbi Specsavers förut också, på vägen hem. Mina glasögon hade kommit. Så nu mina vänner ser jag som jag ska, haha. Tyvärr gjorde dom ju ett rejält hål i plånboken, men det får jag väl helt enkelt leva med. Det gjorde ju besöket på Forex också, så nu har jag inte alls mycket pengar kvar. Men att växla pengar var ju ett måste, eftersom vi åker på måndag morgon! Längtar!

Nu ska jag väl fördriva tiden med att se på tv eller något annat ovettigt.
Här är glasögonen förresten!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad roligt! Berlin :D Snygga brillor! :D Ja, kanske nästa helg, vi får höras :D

2009-10-23 @ 16:15:03
URL: http://mangoom.blogg.se/
Postat av: Céline

Nu kommer jag se jätte osmart ut i närheten av dig och Malin ju när båda har glasögon :O xD

2009-10-23 @ 18:50:37
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0