091018

Vaknade av att mamma ringde imorse, och tvingade upp mej ur sängen. Anledningen var att vi skulle åka och kolla på den nya lägenheten. Jag har ju aldrig varit där.
Haha, jag visste inte riktigt vad jag skulle säga när jag kom dit. Det såg ju inte klokt ut nånstans. Hoppas vi får ordning på det tills vi flyttar. För det var riktigt fult!

Men men. Nu sitter jag här med ett glas citronvatten, och ska försöka bli klar med en inlämningsuppgift som ska vara klar imorn. Dock är det religion, och jag kan ju inte påstå att jag gillar ämnet speciellt mycket, men jag får göra det bästa av situationen!

Puss

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra söndag? / fröken bitterfitta

2009-10-18 @ 15:57:49
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0