091017

Jag har en sak att erkänna. Nu när jag gick runt här och städade här hemma, spelade jag lite julmusik. Och snälla, JAG VET att det bara är oktober. Men jag fick en sån där julkänsla-kick förut. Jag var liksom bara tvungen! Fy på mej, men satans vad mysigt det är. Nästan så man längtar till första snön. (Säger jag som i vanliga fall hatar snö). Jag håller nog på att bli galen, haha!Nej, jag är inte död. Jag har bara haft massa saker för mej idag, så jag har liksom inte haft tid att skriva förrän nu.

För övrigt var jag  tvungen att gå upp vid elva idag, för mormor skulle komma hit och jag skulle hjälpa henne med lite saker på datorn. Min mormor är inte så teknisk och så förstår ni, så hon har ingen egen dator. Så då kommer hon hit när hon behöver hjälp. Och nu tänker ni, men Myh är ju inte så teknisk hon heller. Och det har ni rätt i, haha. Men några saker klarar till och med jag av ;)

Sen åt vi kebabtallrik nere på pizzerian i centrum. Satt där i över en timme och bara pratade. Jag gillar faktiskt att prata med min mormor. Vi ses ju inte så ofta, så det blir att man pratar länge då, hehe.
Sen gick vi i alla fall till affären, och där köpte min snälla mormor naturgodis och en FRIDA-tidning till mej, så det är vad jag ska ägna mej åt nu. Jag ska mysa ner mej i soffan och bara njuta!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0