091015

Kommer ni ihåg att jag sa att mamma tvingade mej att boka tid för en synundersökning? Jag fick ju skriva in olika dagar som alternativ och igår fick jag i alla fall svar. Så idag (!) klockan 16.30 ska jag befinna mej på Specsavers. Jag är egentligen inte nervös för att gå dit, men saken är den att jag inte vet var det ligger, haha! På hemsidan visas en plats på kartan, och på eniro en annan. Vilken är rätt? Jag kommer säkert springa runt där som en yr höna innan jag hittar, haha! Det här kan ju till och med bli kul!

Kom på imorse att jag måste gå och handla idag. Jag har inget pålägg alls, och filen som står oöppnad i kylskåpet har passerat bäst före datumet med ca en vecka. Inte bra. Så går det när ens mamma inte är hemma och handlar åt en, haha. Dessutom ser det ut som skrutt här hemma, så kvällen ska nog fördrivas med lite städning. Inte så kul, men det behövs verkligen.

Sen ska jag försöka hitta lite tid för att plugga också, när jag nu ska hinna det... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0